1. Introducere

Vã rugãm sã citiţi cu atenţie termenii şi condiţiile de utilizare înainte de accesarea acestui site de comerţ electronic.
Accesarea site-ului www.nasturihaiosi.ro precum şi cumpãrarea sau utilizarea produselor de pe site-ul menţionat presupune acceptarea termenilor şi condiţiilor prezentate în continuare. Proprietarul magazinului are dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fãrã notificare.
In momentul deschiderii unui cont pe site-ul nostru se considerã automat cã viitorul client este de acord cu toate condiţiile impuse.

2. Obligaţii, responsabilitãţi

Comenzile sunt expediate în 1-2 zile lucrãtoare, în funcţie de numãrul lor. Comenzile plasate în zilele nelucrãtoare vor fi prelucrate în prima zi lucrãtoare. Se considerã comenzi valide, acelea pentru care au fost inregistrate toate campurile indicate.
Cumpãratorul are posibilitatea ca înainte de finalizarea tranzacţiei sã vizualizeze valoarea finalã a produselor comandate. Cumpãratorul are posibilitatea de a introduce adrese diferite pentru facturare şi livrare. Nu ne asumãm rãspunderea pentru completarea greşitã a formularului de comandã. Eventualele erori pot fi corectate printr-un email prin care se specificã datele corecte in maxim 24 ore de la plasarea comenzii.
Asigurãm respectarea confidenţialitaţii datelor furnizate de client în vederea intocmirii facturii.
Comanda primitã de la client este considerata contract şi se supune prevederilor legii privind regimul juridic al contractelor la distanţã.
Comanda poate fi anulatã în cel mult 12 ore de la lansarea ei, printr-o notificare pe email.

3. Declinarea responsabilitãţii

Nu avem nici o responsabilitate pentru defecţiunile, pagubele sau accidentele rezultate în urma folosirii corespunzãtoare sau necorespunzãtoare a produselor comandate şi cumpãrate de la noi, sau nepotrivirea între scopul pentru care a fost cumpãrat un produs şi funcţionalitatea lui. Preţul afisat pe site reprezintã preţul final de achiziţie (cu TVA).
Nu ne asumãm nici o responsabilitate pentru distrugerea, deteriorarea sau pierderile survenite in timpul transportului panã la destinatar, acestea fiind responsabilitatea furnizorului de servicii poştale.
Nu suntem responsabili pentru întarzierile la livrare datorate furnizorului, curierului/poştei sau din alte motive.
In cazul în care datele furnizate de client în formularul de comandã sunt incorecte, incomplete şi comanda nu ajunge la destinaţie, clientul va trebui sã suporte toate costurile legate de transport.

4. Plata

Plata se face ramburs, pentru expediţia prin Poşta Romanã. Comenzile sunt procesate în ordine cronologicã. Preţurile afişate pe site nu includ taxele de transport. Preţul final plãtit de client va fi suma valorii produselor comandate plus taxele de transport.

 

5. Livrare şi taxe de transport

Expedierea comenzilor se realizeazã în ziua urmãtoare plasãrii lor pe site (excepţie fãcand ziua de vineri - comenzile plasate în acea zi vor fi expediate luni). Vor exista unele excepţii, în funcţie de timpul nostru şi de numãrul comenzilor plasate..

Termenul de livrare:

  • Pentru Poşta Romanã - comenzile sunt expediate în urmãtoarea zi lucrãtoare dupã plasarea lor. Livrarea se face în 3-5 zile de la expediţie.

 

POSTA ROMANA

Prin Poşta Romanã expedierea poate dura între 5-7 zile panã cand coletul ajunge la oficiul poştal corespunzãtor adresei de livrare.
Costul transportului prin Poşta Romanã: 10 RON
Coletul rãmane la oficiu 7 zile înainte de a se intoarce la noi. Vã rugãm, dacã nu aţi primit avizul în 10 zile de la data efectuãrii comenzii, sã intrebaţi la poştã. Din diverse motive, care ţin de Poşta Romanã, uneori avizul pentru colet nu ajunge la destinatar.

Coletul dvs este expediat în aproximativ 24 ore din momentul plasãrii comenzii (pentru zilele lucrãtoare). Comenzile nu se pot expedia sambãta.
In cazul în care doriţi livrarea la o altã adresã decat cea din buletin, vã rugãm sã menţionaţi acest lucru, şi coletul dvs. va fi expediat ca Post Restant la oficiul de care apartineţi.
In cazul în care doriţi livrarea la sediul unei firme, vã rugãm sã precizaţi acest lucru. Pentru a ridica pachetul veţi avea nevoie de o împuternicire de la firma respectivã.
Ne rezervãm dreptul de a schimba aceste informaţii fãrã o înstiinţare prealabilã.
6. Retur

Conform Ordonanţei nr.130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanţã:
“Art. 4. - Consumatorul are dreptul sã notifice în scris comerciantului cã renunţã la cumpãrare, fãrã penalitãţi şi fãrã invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrãtoare de la primirea produsului sau, în cazul prestãrilor de servicii, de la încheierea contractului.
Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţã, în termen de 10 zile lucrãtoare, fãrã penalitãti si fãrã invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cãdea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevãzut pentru exercitarea acestui drept incepe sã curgã pentru produse, de la data primirii lor de cãtre consumator
Art. 8. - In cazul exercitãrii dreptului de denuntare unilateralã a contractului de cãtre consumator, comerciantul are obligaţia sã ramburseze sumele plãtite de consumator fãrã a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursãrii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denunţãrii contractului de cãtre consumator.”

Cumpãratorul care işi exercitã dreptul de denunţare unilateralã a contractului are urmatoarele obligaţii:

 

  • Produsele vor fi expediate cu componentele sau accesoriile primite la cumpãrare, în ambalajul original, în stare perfectã.
  • Toate obiectele trebuie sã aibã aspectul identic cu cel avut la primirea lor. Valoarea obligaţiilor bãnesti ale furnizorilor faţã de clienţi nu poate depãsi valoarea sumelor încasate. Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.

 

In cazul în care doriţi sã returnaţi un produs, trebuie sã anunţaţi acest lucru printr-un email pe adresa noastrã.
In cazul în care produsele sunt returnate ca urmare a unei erori din partea noastrã, transportul pentru retur este gratuit. In cazul în care clientul returneazã produsele din cauza unei greşeli personale, clientul va plãti atat taxele de transport pentru livrarea iniţialã cat şi pentru retur.

7. Litigii

In caz de litigiu între Cumpãrator şi Vanzãtor, acesta va fi rezolvat pe cale amiabilã. In cazul în care nu se poate ajunge la o întelegere se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu iar soluţionarea conflictelor revine instanţelor de judecatã romane din circumscripţia teritorialã a furnizorului.

8. Drepturi de autor

Conţinutul site-ului www.
nasturihaiosi .ro aparţine furnizorului şi este protejat de legile în vigoare pentru protecţia drepturilor de autor (Legea nr 8/1996).
Orice încercare de a copia datele sau informaţiile de pe site-ul www.
nasturihaiosi .ro vor fi penalizate conform legii. Fotografiile şi datele pot fi folosite numai cu acordul scris al furnizorului.

9. Modificãri ale preţurilor şi ale serviciilor oferite

Ne rezervãm dreptul de a modifica preţurile produselor noastre sau de a întrerupe temporar furnizarea serviciilor noastre fãrã nici o anunţare. Nu ne asumãm responsabilitatea pentru eventualele prejudicii pe care acestã acţiune le atrage asupra unor terţe persoane.